Pinnalla

Nordea — asiakkaan puolella?

”Miksi minä oon siinä pankissa vieläkin?”

Tätä kysyin viimeksi pari viikkoa sitten, kun olin menossa nostamaan rahaa Nordeasta.
Tilillä oli kolmekymppiä, joten ainoa konsti oli mennä suoraan pankin ovista sisään asiaa hoitamaan.
Nordea jaksaa ja ei jaksa yllättää. Aukioloaikoja supistettiin jo ajat sitten klo 10-13 väliselle rakoselle. Asiakaspalveluaika.
Korot kopisten tälläsin itseni konttuuriin klo 12:jotain ja törmäsin ovella olevaan lappuun ”Iisalmen Nordea ei enää käsittele käteistä rahaa”.

No ei kait siinä mitään, voi per**le.

Vähän aikaa kummasteltuani siinä, muistin että R-kioskilta voi nostaa rahaa jos tekee vähintään 10-20 sentin hintaisen ostoksen.
Sain tietää tästä palvelusta täysin sattumalta, en usko että tästä on enempää huudeltu missään.
Kävin ostamassa tikkarin ja nostin vajaat kolmekymppiä tiskiltä, kiitos ja näkemiin!

Olen marmattanut Nordeasta aika paljon, mutta olen vieläkin tuon puljun asiakas vaikken saa sieltä enää nostettua edes käteistä.
Mitä ne tyypit hommailee siellä koko päivän? Tarkoitan virkailijat.
Tajuan kyllä että ihmiset halutaan hoitamaan kaikki pankkiasiansa netissä, mutta ikävä kyllä vielä ei sitä kautta pysty nostamaan käteistä.
Niin että mitähän ne virkailijat hommailee siellä kaiket päivät?
Aikasemmin repäisin tämmösestä pelihousut, niin kuin Anttilan asiakas muinoin, mutta nyt oon jo luovuttanut asian suhteen.
En ikinä pääse eroon Nordeasta koska en kuunaan ehdi sinne kun siellä on ne asiakaspalveluajat vähän ongelmalliset.

Terkkuja Malminhovista,
Antisankaritar

Ps. Varasin netin kautta ajan Osuuspankkiin avatakseni sinne tilin. Vielä pitäisi selvittää, miten Nordeasta pääsee virallisesti eroon eli kuinka tilin lopetus tapahtuu. Varataanko sinnekin aika?
Lisäksi edessä on armoton ruljanssi tilinumeroiden tallentamisesta jonnekin helvetin jonnekin ja jotain.
Ratkaiseva askel on kuitenkin tehty.

 

Tags

Related Articles

Close